Eingeschränkter Support in der Zeit vom 22.Dez bis 05. Jan 2014
In der Zeit vom 21.12.15 bis 03.01.16 arbeitet unser Büro in Münster mit einer Minimalbesetzung. Bitte haben Sie Verständnis dafür, wenn Bestellungen und die Beantwortung von Supportanfragen in dieser Zeit länger dauern, als Sie es von uns gewohnt sind. In vielen Fällen hilft auch unser Support-Center weiter....
Wir wünschen Ihnen und Ihren Familien ein frohes Weihnachtsfest, sowie einen guten Rutsch ins neue Jahr.

 

Support Anfrage: Access internet options

Beschreibung

Trying to disable certificate checks on the restricted user, we keep getting an security alert. How do I access the internet options on the restricted user.

Antwort: (1)

Re: Access internet options 26.06.2020 14:38
Hello,

Thank you for your inquiry. You can make changes to the Windows settings in the SiteKiosk user account by first setting the System Security Manager to "Unprotected" status. You can find the FAQ here - https://www.provisio.com/en-US/CustomerSupportCenter/ArticleDetails.aspx?ArticleID=5826 .

If using “Chrome Browser” skin, you can also enable the checkbox “Ignore certificate errors” at “-->Start Page & Browser-->Customize-->Settings”:
FAQ - https://www.provisio.com/en-US/CustomerSupportCenter/ArticleDetails.aspx?ArticleID=20153

Best Regards,
Andre.